Google AdWords

ADWORDS, in citeva cuvinte:

Dvs. creaţi anunţurile

Dvs. creaţi anunţurile şi alegeţi cuvintele cheie, care sunt reprezentate de cuvinte sau expresii asociate afacerii proprii.

Anunţurile dvs. apar pe Google

Atunci când utilizatorii efectuează căutări pe Google utilizând unul dintre cuvintele dvs. cheie, anunţul propriu poate apărea lângă rezultatele căutării. Acum faceţi publicitate pentru o audienţă care este deja interesată de dvs.

Dvs. atrageţi clienţii

Utilizatorii nu trebuie decât să facă clic pe anunţul dvs. pentru a efectua o achiziţie sau pentru a afla mai multe despre dvs. Nu este nevoie de o pagină Web pentru a începe. Google vă va ajuta să creaţi una gratis. Este atât de simplu!

Google AdWords vă oferă:

Acoperire vizată

Acum puteţi afişa publicitate persoanelor care efectuează căutări pe Google. Chiar dacă apăreţi deja în rezultatele căutării Google, AdWords vă poate ajuta să vizaţi noi segmente de public pe Google şi în reţeaua noastră de publicitate.

Un grad mai mare de control

Puteţi modifica anunţurile şi puteţi ajusta bugetul până la obţinerea rezultatelor dorite. De asemenea, puteţi afişa diverse formate de anunţ şi puteţi chiar direcţiona anunţurile spre anumite limbi şi locaţii geografice.

Valoare care poate fi măsurată

Nu există cheltuieli minime impuse sau un angajament privind durata. Iar cu ajutorul opţiunii cost-pe-clic, sunteţi taxat numai dacă utilizatorii fac clic pe anunţurile dvs. Aceasta înseamnă că fiecare leu din bugetul dvs. vă ajută să obţineţi noi clienţi potenţiali.

Sunteţi îngrijorat cu privire la costuri? Nu vă faceţi griji, AdWords vă oferă control total asupra cheltuielilor dvs.

Stabiliţi bugetul

Nu există nicio cerinţă de cheltuieli minime – dvs. decideţi cât plătiţi pentru AdWords. De exemplu, puteţi stabili un buget zilnic de cinci dolari şi un cost maxim de zece cenţi pentru fiecare clic pe anunţul dvs.

Evitaţi presupunerile

Noi furnizăm traficul cuvintelor cheie şi estimările costurilor pentru ca dvs. să puteţi lua decizii informate cu privire la alegerea cuvintelor cheie şi la maximizarea bugetului.

Plătiţi numai pentru rezultate

Sunteţi taxat numai dacă cineva face clic pe anunţul dvs., nu dacă acesta este afişat.

Opţiunile de plată variază în funcţie de ţară şi de monedă.

Direcţionare locală şi regională!

Setaţi ca anunţurile dvs. să fie afişate numai persoanelor care efectuează căutări într-o anumită regiune. Acum este simplu să vizaţi clienţii online pe o rază de, să spunem, 25 km de dvs.

Sursa:  Adwords    detalii aici